Dell Commercial servisa līmeņu izmaiņas
Cienījamie Dell partneri,
Ar lielu prieku paziņojam, ka sākot ar šodienu – 22. oktobri Dell Latvijā, Lietuvā un Igaunijā sāk piedāvāt Dell Branded Services komercklientiem. Tas dos ispēju izmantot augsti kvalificēto Tehnisko atbalsta centru palīdzību, un sniegs klientiem globālos Dell pakalpojumu standartus.
Līdz šim mums bija pieejams tikai parts-only servisa pakalpojums (ar dažādām papildus iepējām), kas radīja virkni ierobežojumu un apgrūtinājumu. Jaunais servisa līmenis ļauj izmantot visu plašo Dell pakalpojumu klāstu, kas dos iespēju pilnīgāk nodrošināt klientu vēlmes. Piemēram, neskaitāmām starptautiskām kompānijām ir unificēts servisa līmenis visās filiālēs, šobrīd tas ir jau pieejams arī pie mums. Ja Jums ir šādi klienti, droši sazinieties ar mums, lai izvērtētu iespējas sākt lietot jaunos pakalpojumus.
Vēlreiz atgādinām, ka runa iet tikai par Commercial klientiem, Consumer produktiem (Inspiron, Vostro, monitori, u.c.) vēl joprojām ir pieejams tikai parts-only servisa pakalpojums.
Tabulā zemāk, Jūs variet aplūkot pieejamos pakalpojumus pa produktu grupām. Sīkāku katra servisa aprakstu iespējams apskatīt:
Kas mainīsies:
- klientiem komplektā ar tehniku būs attiecīgā līmeņa servisa līgums. Tajā būs Dell servisa centru tālruņi pa kuriem jāzvana problēmu gadījumā
- servisa centra speciālisti pēc problemas noskaidrošanas informēs klientu par turpmāko darbību plānu
- Basic un ProSupport būs dažādi tālruņi ar atšķirīga līmeņa speciālistu atbalstu
- parts-only serviss vairs nebūs pieejams
- iespēja esošajiem klientiem uzlabot servisa līmeni
Kas nemainās:
- esošajiem klientiem turpinās parts-only servisa līmenis
- tas tāpat kā līdz šim tiek nodrošināts sadarbībā ar Lattelecom servisa centru kas atrodas Rīgā, sarkandaugavas ielā 31